aleksandr.fedorov
Рецензий: 164
Конвеєрний трилер одного героя.
Прикро, коли кінематографісти, які раніше показали себе умілими представниками свого ремесла, раптом дають маху. Як, наприклад, талановитий іспанець, котрий побудував успішну карєру в Голівуді і зняв не один якісний фільм в жанрі бойовика-трилера. При його послужному списку, від фільму "Пасажир" очікувалося щось такої ж якості. Але вийшло не так.
По сюжету колишній поліцейський Майкл Маккоулі, котрий працює страховим агентом щодня їздить на тій самій електричці та бачить тих самих людей. Але... Читать полностью
Прикро, коли кінематографісти, які раніше показали себе умілими представниками свого ремесла, раптом дають маху. Як, наприклад, талановитий іспанець, котрий побудував успішну карєру в Голівуді і зняв не один якісний фільм в жанрі бойовика-трилера. При його послужному списку, від фільму "Пасажир" очікувалося щось такої ж якості. Але вийшло не так.
По сюжету колишній поліцейський Майкл Маккоулі, котрий працює страховим агентом щодня їздить на тій самій електричці та бачить тих самих людей. Але одного дня все летить шкереберть... Відбувається щось схоже на розіграш або невдалий жарт, але далі ситуація стає серйозною... "Пасажир" у сюжетному плані нагадує чимало фільмів, навіть талановитий актор Ліам Нісон, з яким режисер неодноразово співпрацював, власне, не може утримати все на своїй грі, бо інші відомі виконавці, зокрема, Віра Фармига, Патрік Вілсон та Джонатан Бенкс мають лише по декілька хвилин екранного часу і не встигають повноцінно розкритися. За великими рахунком, перша половина фільму знята навіть непогано - хай зі скількома наявними прогалинами, тримає у напрузі, операторська робота та монтаж зроблені на рівні. Але у другій половині, стрічка різко опускає планку якості - сюжет пускається берега і стає настільки дірявим і частково передбачуваним, що фільм стає важко сприймати серйозно. Чому не доопрацювали, а зробили ось так.? Це, мабуть одному режисеру зрозуміло. Отже, друга половина, майже, знищує картину, яка спочатку виглядала, як грамотно поставлений трилер з елементами бойовика. Саме через це "Пасажир" і став розчаруванням для багатьох, хоча й технічна сторона фільму непогана, й Ліам Нісон відпрацьовує. Почерк і дух попередніх робіт режисера залишився, але у сюжетному плані якість помітно впала. Дуже шкода.
7 / 10
aleksandr.fedorov
Рецензий: 164
Бачимо бачене.
У своєму прихильному віці Ліам Нісон залишається одним з провідних акторів жанру бойовик. Деякі його роботи зняв каталоно-голлівудський режисер Жаума Кольет-Серра. І ось вони знову возз'єднуються, щоб відправити глядачів в небезпечну поїздку, де Нісон повинен вирахувати зайвогопасажираі при цьому захистити інших, врятувати свою сім'ю і вижити самому. Уминулому головний герой служив у поліції, тому не дивуйтеся, що він володіє розумом детектива і бойовими навичками спецназівця. Вже багато разів... Читать полностью
У своєму прихильному віці Ліам Нісон залишається одним з провідних акторів жанру бойовик. Деякі його роботи зняв каталоно-голлівудський режисер Жаума Кольет-Серра. І ось вони знову возз'єднуються, щоб відправити глядачів в небезпечну поїздку, де Нісон повинен вирахувати зайвогопасажираі при цьому захистити інших, врятувати свою сім'ю і вижити самому. Уминулому головний герой служив у поліції, тому не дивуйтеся, що він володіє розумом детектива і бойовими навичками спецназівця. Вже багато разів бачили Нісона в такому образі, і дехто навряд чи відрізнить цього героя від його попередників. Він звичайно добрий у якихось речах, але передбачуваність персонажа і сюжету стомлюють і швидко знищують інтерес до не менш передбачуваного і абсурдного фіналу.З таким кастом, як у "Пасажира" можна було зняти щось круте, але поставивши Нісона на чолі спасіння всіх і вся, для інших банально не виявилося в цій історії місця. Вони з'являються ненадовго і зникають, нібито роблячи щось важливе за кадром. Тому якщо б на їх ролі взяли менш знайомі обличчя, то персонажі вийшли б зовсім прісними і не запам'яталися би. А так запам'ятовується, що у "Пасажирі" промайнули відомі актори. Але тільки промайнули, особливо нічого не зробивши, хоча сюжет нас намагається переконати у зворотному. Загалом, Кольет-Серра зняв погано замаскований сіквел "Повітряного маршала", який відчайдушно намагається видати за оригінальну нову історію, де Нісон в сотий раз опиняється десь замкненим і бореться з часом, щоб врятувати численних заручників від могутніх злочинців, яким він все одно не по зубах. Детективна сюжетна лінія "Пасажира" слабка, оскільки більшу частину фільму герой-рятівник розгублено не розуміє, що робити і що взагалі відбувається, а потім все швидко вирішує за кілька зупинок, при цьому пару раз мало не випавши з поїзда. До абсурду події на екрані доводяться величезною аварією в фіналі, зробленою в дусі вдомих режисерів відомих стрічок, під час якого, що головний герой, що інші пасажири не раз повинні були загинути. Мабуть творцям потрібно було кудись подіти решту бюджету...
7 / 10
Наверх